Ùn cercate più per e migliori offerte di Cyber ​​​​Monday 2021. Truvate e migliori offerte è sconti nantu à Joopzy!

Cyber ​​Monday

Cyber ​​​​Monday hè tenutu u luni dopu u Black Friday è sempre cade trà u 26 di nuvembre è u 2 di dicembre. U Cyber ​​Monday hè parti di a stagione di shopping di Natale chì principia u Black Friday è ancu include. 

Cyber ​​​​Monday 2021 hè attivu Luni, u 29 di nuvembre di u 2021.

I migliori offerte di Cyber ​​​​Monday 2021: vendite finali da Joopzy.

Codice di coupon: cyberlundi 20

Auricular wireless Capsule

Cù l'ultima carica di almacenamentu esternu, plus a funzione di cuntrollu tattile, simplice è convenientu!

Accendinu automaticamente, cunnette ancu quandu surtiteponu vede a quantità di potenza.

U cunchiglia hè fattu di materiale metallicu, hè intelligente, elegante, squisitu è ​​còmode di toccu. Riduzzione adatta di rumore, impermeable funzione di prutezzione in terra.

$34.95

Order here

B9 TWS Impermeable Bluetooth 5 0 EDR Moda In Ear Wireless IPX7 Auriculare HIFI AAC Sport 1

Manta Pelosa Cù Coperta di Cuscinu

Ultra soft & cosy, lussuosi sherpa di peluche vi farà sentu megliu!

Fluffy, caldu traspirante! Preparatevi per esse ossessionatu! Hè fattu cù fine è liscia superiore microfibra ipoallergenica cun a pesu assai cunfortu à questu.

$89.95 - $119.95

Order here

Set di copripiuma per capelli lunghi 150 200cm RU biancheria da letto in biancheria calda coperta di coperta grigia biancheria da letto 1

TV Dream Dream LED Light Bar

Fate u vostru filmu o ghjocu cume tremendu cum'è in un sinemà!

  • Prutegge l'ochju: Guardà a TV in u bughju face chì l'ochji si aghjustanu constantemente trà una schermu luminoso è u circondu scuru. Queste retroilluminazione tv elevate a luce circundante, riducendu a tensione ochju causata da differenze in luminosità di stampa, crea una bella illuminazione bias quandu guarda a TV.
  • Modu Music: Spettru cù a luci è i culori chì regulanu automaticamente a basa di u sonu ambientale, luci LED sincronizanu cù a musica. A luce di striscia si adatta à ogni tipu di musica, cumpresi i ritorni lenti, rilassanti è a musica di ballu.
  • Sicura à aduprà: Tensione di travagliu di 5V è equipata cù prutezzione di cortucircu è funzione di memoria. Impermeable, estremamente pocu calore, è sicuru.
  • stallazione Easy: A luce di striscia LED pò esse tagliata cù forbici nantu à i segni di tagliu (linee bianche) per adattassi à a dimensione desiderata di u vostru TV. Ogni passu hè assai faciule, basta appiccicà e luci di striscia nantu à a superficia liscia è cunnette vi secondu e struzzioni.

$52.95 - $88.99

Order here

DIY Ambilight TV PC Schernu di Sognu Striscia LED USB HDTV Monitor di Computer Retroilluminazione Striscia LED Indirizzabile

Asciugadore è Volumizzatore à unu Passu

Asciugacapelli è Volumizer One-Step hè dedicatu à aiutà e donne à ottene belli capelli chì li piaceranu!

Sì a donna vole splendidi colpi, grandi onde invechjabili, straccanti chjusi dritti, o di u accessori di moda perfetta per cumplettà l'aspettu, avemu u perfettu Asciugacapelli è Volumizatore One-Step chì vulete. Questu stupendu dispositivu dà i vostri capelli stile unicu in modu efficace mentre secca simultaneamente ogni filu. 

Inoltre, questu Asciugacapelli è Volumizer hà un generatore ionicu integratu chì dà i vostri capelli significativamente più brillanti è menu frizz. U nostru Asciugacapelli è Volumizer hà ancu un cuntrollu di temperatura. In altri palori, stu dispusitivu mantene a temperatura precisa cù dui paràmetri di calore più un paràmetru frescu. Inoltre, hà un disignu rinfurzatu per un seccu più veloce è una cobertura megliu.

À ringrazià à a so disegnu ovale, stu dispusitivu gira suavemente à manca è à dritta per i dui curls interni è esterni, furnisce flessibilità à u stilu. Asciugadore è Volumizzatore di Un Passu hà ancu un piastra di rivestimentu di ceramica cù ions tecnulugia. D’altronde manicu ergonomicu assicura massimu cunfortu e facilità d'utilizazione durante u stilu.

$39.95

Order here

2 in 1 Multifunzionale Asciugacapelli Volumizatore Rotante Spazzola per Capelli Rullo Rotazione Styler Pettine Styling Raddrizzamentu 4 1

Aspiratore Wireless Handheld

Prestazione forti per una pulizia prufonda!

LCD Touch Screen - All-in-one Display LED è mostra l'infurmazioni impurtanti di pulizia, Cambiate liberamente a putenza d'aspirazione è monitorate u statu di pulizia in un colpu d'ochju.

Motore Indipendente - Spazzola Elettrica Piantata - Più Potenza per Pulisce a Polvere di u Pianu Motore di spazzolatura indipendente di u pavimentu, accumpagnatu cù u mutore principale, aspirazione più putente è pulizia profonda di u pavimentu è di u Tappettu.

Cinqui tappe di u sistema di filtrazione di sealing completo - prefiltru metallicu, separazione di cicloni, spugna ad alta densità, filtra è cattura u 99% di a polvera microscopica.

Pulizie di resistenza- A batteria staccabile furnisce 2 metodi di ricarica, uttene una batteria di riserva pò allargà u tempu di travagliu per soddisfà i bisogni di pulizia di grandi case.

$789.99

Order here

Proscenic P10 Aspirapolvere Portatile Senza Fili Portatile Ricaricabile Aspiratore per Casa Ciclone Filtru pulitore Collettore di polvere 5

Scala di traccia di massa di precisione

Joopzy`s Precision Body Tracking Scale di Massa furnisce una lettura precisa di e scale chì assicura un seguimentu precisu di a perdita di pesu è di guadagnà!

Questa Scala vi aiuta misura tutti l'impurtante caratteristiche cumpusizioni di corpu tantu pudete teacher megghiu e campà sanu! Offriamu questa Scala di Tracciamentu chì sistema cumpletu di gestione di pisu per oghje `s casa muderna!

In più, e funzioni di questa Scala di traccia di massa di precisione di u corpu indice di massa corporea (IMC), misura di umidità, e vmisurazione di grassu iscerale.

Inoltre, questa Scala presenta un Scherma LED HD è un misura di pesu senza grassu. Cù a so schermu LCD intelligente, grande, tutte e i dati ponu esse lettu chjaramente.

Compra Joopzy`s Precision Body Tracking Scala di Massa per un prezzu assai prezzu, salvate una fortuna per sè stessu, è traccia a vostra flessibilità di pisu in ordine di avè un corpu assai più sanu!

$52.95

Order here

8101193 68a60016 dac7 4a01 9ca5 de1418b5c2ef 800

Strisce di Blanchimentu di Denti in Gel

Blanchi i vostri denti, facenu più sicura!

Professional effetti è raielu in prezzu. Dimensione compacche è faciule da aduprà.

$14.95

Order here

14Pcs 7Pair 28Pcs 14Pair 3D Gel Striscia di Sbiancamentu di Denti Dente Biancu Kit Dental Dental Care Igiene Orale

Bracket Creativu di Mouse Mouse

Cù a vittura Creative Mouse Bracket di guida hè più sicura !!
  • Ampia applicabilità: adattatu per a maiò parte di i telefoni intelligenti, navigatori, recorder di cunduce, MP4, PSP è altri prudutti, l'equipaggiu elettronicu da a dimensione 56-95mm pò esse adupratu.
  • Rotazione di u nivellu 360: articulazione sferica girevule è ventosa di tipulità, u supportu di u telefonu cellulare pò girà 360 ° liberamente, l'angolo di vista pò esse regulatu arbitrariamente, è pò esse operatu cun una mano, chì hè convenientu è rapidu per assicurà a sicurezza di guida
  • Materiali ecologici: materiali novi di marca, sicuri è còmodi d'utilizà!
  • Linea di visu micca distrutta: operazione pratica, simplice è rapida, i tovaglioli di carta di telefuninu mobili ùn bloquanu micca a linea di vista quandu conduite.

$16.95

Order here

Novu supportu per telefuninu di vittura creativa Supportu per telefuninu di navigazione in vittura auto parts.jpg 640x640

Calzature di travagliu Leggere Traspiranti

Sentite cunfortu cù e scarpe di travagliu leggere traspiranti!

Hè assai di luce e cunfurmate è pò esse adupratu per l'attività quotidiana è à l'aria aperta cume a caminata, a caccia è u campeghju!

Sò custruiti cù u materiali più duri nantu à a pianeta per resiste à ogni tipu di danni.

Ancu e unghje ùn ponu micca trapassà a scarpa. Ùn avete micca da preoccupassi di i pedi sudati perchè i scarpi sò transpirazione!

Fattu cù una sola antiscivola cù funzione anti-smashs, a scarpa assicura chì i vostri pedi sò sicuri in tutte e circustanze quandu li mettite.

 $72.95

Order here

Novi Calzature di Travagliu Leggeri Traspiranti Calzature di Sicurità Morbide Confortevuli Calzature di Sicurezza Norme Europee Acciaio di Sicurezza Sportiva

Portatile Laptop Stand

Facile à purtà lu in ogni locu duv'è tù vai!

  • 6 sfarenti tippi di trasfurmazioni per travagliu efficiente è versatile per più dispositivi.
  • Fattu di materiale PU di alta qualità chì hè resistente à l'acqua, u calore è a macchie per una pulizia faciule.
  • Pudete aduprà in ogni locu chì vulete nantu à u divano, u lettu, l'uffiziu o ancu à pusà.

$49.95

Order here

Portable Laptop Stand Base di Supportu Pieghevule Notebook Stand Lapdesk Computer Multifunzionale Supportu per Laptop Cooling Pad Riser