100000 lumens torcia LED impermeable di alta putenza

(5 Ristoranti cunsumadori)

$999.95

A linterna super luminosa cù un massimu di 100,000 lumens permette di vede tuttu in 2 chilometri! 

Cù eccellente  Disegnu di dissipazione di u calore è longu  a battagghia vita , voi  ùn devi micca preoccupatu di a temperatura alta chì causa u tempu d'usu eccessivu.   

A linterna hà Classificazione impermeabile IPX56 è pò travaglià bè ancu in tempu di pioggia è neve o ancu in acqua. S'ellu hè usatu in una barca, pò impedisce chì l'onda entre in a torcia, è pò esse usu nurmale à una prufundità di 5 metri. lu grande dimensione è capacità di dissipazione di calore di a linterna li dà una vita di batteria eccellente. Pò esse usatu per1 ora à a putenza massima è u U tempu di usu più longu hè di 15 ore.  

A lanterna adopta una struttura d'aluminiu di qualità aviazione , chì vi permette di adattà à qualsiasi ambiente duru è estremu. Hè una soluzione eccellente per campeghju, vela, ricerca è salvezza! 

fiducia-sigla-checkout
spedizione-fiducia-sigillata
A nostra guaranzia
Facemu u nostru megliu per uttene i prudutti più unichi è innovatori chì pudemu truvà, è per assicurà chì voi, u nostru cliente, avete sempre a megliu esperienza pussibule quandu comprate cun noi.
Se per qualcosa raghjone ùn avete micca una sperienza positiva cun noi, per piacè di fà sapè è facemu tuttu ciò chì pudemu per assicurassi chì site 100% soddisfatu di a vostra compra.
E comprate in linea pò esse intimidanti, ma simu quì per fà e cose faciuli.


Simu felici quandu TU sì felice!

Ci hè assolutamente ZERO RISCHI cumpratu da u magazinu ufficiale Joopzy - allora inviateci un email se avete bisognu di assistenza.

✔ Nisuna sorpresa o spese nascoste.
✔ Pagamenti sicuri da PayPal®.
✔ Garanzia di Rimborsu di 30 Ghjorni.
✔ 24/7 Assistenza umana vera! (scusate, nimu bots quì)


100000 lumens torcia LED impermeable di alta putenza