Idee di Regali di a Ghjurnata Internaziunale di a Donna

dispusizione di vista superiore cù elementi femminili

A ghjurnata internaziunale di a donna hè celebrata l'8 di marzu ogni annu è hè un puntu focale in u muvimentu per i diritti di e donne. Hè cunnisciuta ancu cum'è a Ghjurnata di e Nazioni Unite (ONU) per i Diritti di a Donna è a Pace Internaziunale. Sapemu tutti chì u mondu ùn puderebbe corre senza donne. Questu hè u ghjornu per apprezzà i so sforzi! Grandi è picculi urganizazioni si riuniscenu per mustrà à e donne quantu sò preziose in a sucietà d'oghje.

 

Incandescente Preservatu Rossu Vetru Rose cù RC

Vetru Rossu Rossu Preservatu Incandescente hè u megliu rigalu per l'amatori di a Rosa Rossa!

Hè fattu di spiciali fiori eternu e bouquet pò esse priservatu per un bellu pezzu. Inoltre, pudete gode di visioni ligere cù Effetti di illuminazione LED.

U più impurtante, hà un gran significatu romanticu per mandà stu rigalu à mantene l'amore frescu è duratu per sempre. Questa perenne rosa brillarà è brillarà in diversi culori è effetti cù u u cuntattu remota chì hè veramente cool è bella.

Vetru Rosu Rossu Incandescente Incandescente cù Regali San Valentinu Cuntrolli à Distanza 265653 1

$45.99

Order here        

 

Collana Cuore Incandescente

Cum'è se strappatu da un racontu di fata, stu ciondolu incantevule in core vi lascerà sicuramente incantatu!

Bella in u so statu di culore biancu perlatu stu pendente tene un secretu. In u bughju, brilla in toni blu lucenti è aqua.

lu core magicu pare esse catturatu à l'internu di una intricata furesta di filigrana d'argentu di vigne chì giranu accentuate cù foglie incrustate di cristallu.

FAMSHIN Bohemia Silver Silver Luminous Stone Heart Pendant Necklace Fashion Women Halloween Hollow Necklace Jewelry Gifts 400x400 1

$14.95

Order here

Lampada di fiore Rosa incantata

Animate a vostra tavuletta è motivatevi quandu avete da travaglià finu à mezzanotte è ore tardi!

À volte, hè abbastanza rinfrescante è motivante à sbarrazzà e cose ordinarie. Un tavulinu d'uffiziu urdinariu pò avè un'aura abbastanza noia è stancante chì vi demotiverebbe durante una ghjurnata di travagliu. Forse hè ora per cambià qualchi dettagli di u tavulinu di l'uffiziu, cum'è a lampa! 

Joopzy vi prupone Enchanted Rose Flower Lamp chì averia rimpiazzà cù successu a vostra lampa ordinaria. Is it è scuru in l'uffiziu, u Lampatu di u fiore serà u fonte di a luce chì hà u aura più piacevule.

Puderanu admira a luce chì pruduce Flower Lamp è esse motivatu per u travagliu durante a tarda ora di a ghjurnata. Se ùn ci hè micca scappatu di travaglià in tardi ore, allora animatevi avendu una bella fonte di luce! Cumprate Lampa di Fiore di Rosa Incantata è avè una bella tabella d'uffiziu è bellu piacevule! 

ezgif.com apng maker 10 400x400 1

$47.95 

Order here

Bracciale Pandora

Ogni pruduttu di Joopzy hà una apparizione di qualità currispondente.

Bracciale Pandora doni per a mamma (mamma), figlia, sorella, nonna, nana, i migliori amici, i matrimoni, anniversariu, e ancu SWAROVSKI Crystal Lovers. Questa bracciale persunalizata hè un rigalu di grandi vacanze per rinfurzà moda di ogni ghjornu color dichjarazione aspetta. Trattate puru o qualchissia speciale per ella!

HOMOD Bracciale in argento 925 placcato in argento Chiave in cristallo Charm Heart Charm Adatto per Braccialetto Pandora per 4.jpg 640x640 4

$14.99

Order here

Top Brand di Prestu Impermeable à l'Imperu

U Watch di Lussu Impermeabile Top Brand hè unu di l'articuli caldi creativi chì duvete avè!
Chjave di u visu resistente à i graffi in vetru di alta durezza. Perfetta per tutti i generi di attività, casuale, attività interni, o usu cutidianu. U megliu rigalu à a vostra famiglia, amichi, cullega. 
ezgif 3 972daae4c1df

$51.95

Lampada LED decorativa di Rose Tree

Purtate un ambiente romantico in ogni stanza cù questa lampada di rosa creata delicatamente!

Questu pezzu eleganti pò esse adupratu da a nightlight di a camara, tavula di cena chì crea umore, or in ogni altru locu di a vostra casa.

Lampada à Led Rose Flower Tree Shape Portu USB è Alimentazione à Batteria Decorativa LED Luci di tavula Partiti

Order here

Collana di Cuore di Lettera

U collarinu persunalizatu stampatu cù una lettera di a vostra scelta.

Questi facenu belli collane di mamma o rigali per qualchissia specialeMinimu è diliziosu stu collana di fascinu iniziale di u core hè cuncepitu per delicatamente accentu u to scollu. Chì aspettate !!

Moda Collana Iniziale Tiny Dainty Heart Collana Lettera Personalizata Nome Gioielli per accessori donna rigalu fidanzata 1

$14.99

Order here

Aghjunghjite una scintilla à a vostra vestita cù unu di i nostri sacchetti di alta qualità è eleganti!

Cuncezzione Durable & còmuda- Stu saccu hè fattu di alta qualità PU leather cù alta resistenza à a strappa. Dà a priorità à u vostru cunfortu cù u megliu spaziu di almacenamiento. 

Praticu cù a migliore capacità di archiviazione- Stu saccu hè unu di i sacchetti i più pratichi, grazia à e so cinghje regolabili pudete purtallu cum'è raffia o un borsa à tracolla.

Borsette di Lussu Bolsa in Pelle Calda Morbida Borsa à Tracolla Femminile per Borse Messenger di Spalla Donna

Order here

Lampada di Luna di Star Star

Lampada Led Star Moon creerà una atmosfera rilassata è piacevule per voi!

Lampadine d'alimentazione di u sonnuu megliu rigalu per i zitelli, è rigalu per i San Valentinu, anniversariu, Natale.

Pò esse usatu cum'è stanza di i zitelli, dormitorio Decorazione DIY Cute.

Duvuta à l’usu di Tecnulugia LED, a luce di notte hà una longa vita di serviziu è ùn genera micca calore.

Lampada di luna stella o lampada di palla di rattan di mela, porta assai felicità à i zitelli.

61rMYWkGCAL. SL1001

Lace Flowers Borse di e donne

Usu elegante è versatili cù cinturione spugliente è belli fiori annantu!

U Bag Joopzy`s hè perfetta per portà l'essenziali di ogni ghjornu di e donne. In più, hè a saccu praticu cù grande capacità! Hè altamente funziunale tenendu u so stili di moda.

bella da prisentà per i vostri amichi, famiglia, culleghi, ecc. Hè assai adattatu per matrimoni, feste, ballò, vestiti casuale ogni ghjornu, viaghji, occasione d'uffiziu, etc.

Borsa Donne di Fiori di Pizzo 2018 Novu sacchettu di Cuoio di PU di alta qualità Saccu Chjucu Dolce Ragazza Fiore 2

$39.95

Order here